tisdag 20 oktober 2009

Vad jag är bra på.

Okej. Det verkar som att jag har ett problem. Jag har en tendens att glömma bort vad som är bra med mig, och jag verkar vara rädd för att andra oxå ska glömma. Så här kommer en " kom ihåg-lista" för oss alla!

Jag är bra på:

Att sjunga vackert och väldigt rent.

Att se det fina i människor och ge komplimanger.

Att baka ( jag vet att det är svårt att tro för nuförtiden bakar jag sällan, men när jag väl bakar blir det himmelskt!)

Att se söt ut och ha på mig fina kläder.

Att se vad andra passar i för kläder och färger. Jag skulle nog faktiskt bli en bra stylist.

Att skriva fina kärleksbrev och små meddelanden närsomhelst.

Att ge råd till människor med relationsproblem.

Att läsa mycket och väldigt fort.

Att känna empati.

Att pussas.

Att somna. Jag somnar väldigt fort och varsomhelst. (nej, jag har inte narkolepsi)

Att ha bra fantasi.

Att få vissa människor att skratta.

Att ge bort personliga presenter.

Att skriva.

Att gråta när jag ser på film och läser böcker.

Att belöna mig själv med godis.

Att göra av med pengar.

Att poppa popcorn i kastrull.

Att förstå människor.

Att bli förälskad.

Att dagdrömma...




Vart ju en ganska lång lista. Verkar ju som att jag är en ganska bra tjej trots allt då! =)

5 Comments:

Josefin said...

Jaaa, det är du ! Du är BÄST! Jag älskar att umgås med dig Isabelle Karamell och vi kan skratta åt så himlans mycket! Bra lista!

Fredrik said...

Jo men du duger;)

anna-lill said...

Bra där bruden! :)

Anonym said...

Svar: Ja.

Emelie said...

Kan fylla på din lista lite trots att jag aldrig träffat dig ;)
¤ Du har en fantastiskt fin blogg!!
¤ Sötsnygg klädstil!
¤ Du skriver jättebra texter!
KRAM! =D