fredag 30 oktober 2009

Dagar blir till år.


1998. 15 år.Första året på gymnasiet. Första gången jag försökte färga håret rött. Gick ju sådär...


2000. 17 år på Roskilde.


2001, några veckor innan studenten. Då är man ju sjukt cool, ni vet...


Det här kortet är taget runt jul 2002. Ska precis fylla 20. Fin bild. Hm... jag snyggpikade nog vid 20. =)


Sen gick det ganska fort utför...


Sundsvall 2004. Verkar mest ha varit full på den tiden. =)


2005, Gotland. Hur var det nu Josefin? Var jag nudist på den tiden? Och du sjal-fetischist?


2006, Kreta. Oj, vad jag solade.


2007, Thailand. Solade ganska mycket här oxå, men en dag fick jag panik när jag plötsligt insåg att jag låg topless, utan solskyddsfaktor, med en cigg i handen vid en pool i Thailand. Efter det skar jag ner drastiskt...


2008, i Stockholm efter ett utbrott framlockat av tristess. Utbrottet slutade med att jag tog fram saxen och kapade av mitt hår. Var en riktigt skön känsla faktiskt.


Revy 2009. Ser ju inte ut att var en dag över 20. Skönt...=)

4 Comments:

Anonym said...

Vilka roliga ,snygga(ibland) bilder,du ser ut att ha haft ganska kul mellan varven....

Isa said...

Jo. ganska kul har man ju haft det emellanåt! =)

Josefin said...

Hahaha, åhhh va fina bilder och vad många minnen. Mrs Brownlow är ju fortfarande helt ljuvlig. Vet inte vad som hände med min sjalfetischism.... Tror vi båda är nudister nu :)

Fredrik said...

Gott liv!