onsdag 1 april 2009

Min kille konstnären...


Hänger i Marcus atelje nu när jag inte har så mycket jobb... Mest för att han tar med sig internet hemifrån när han går så om jag följer med kan jag söka jobb och fixa andra grejer. Plus att jag får umgås med honom fast han har så mycket jobb... Det är väldig obalans i vårt förhållande på jobbfronten... suck... jag ligger i något underläge...

Visst är han duktig att måla? min kille konstnären... Han gör tavlor på beställning så er drömtavla är bara ett telefonsamtal bort...=)

3 Comments:

anna-lill said...

Åhhh den där vill jag ha!! Liza av Marcus, kan det bli bättre?!

Anonym said...

Åhhh, va fin! Det är ju sjukt likt! Men jag har ju lite längre armar... Han kanske kan fixa till det sen... /J

Falk said...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.