lördag 4 april 2009

Idag vart jag ledsen i två timmar för att jag inte kunde köpa en kjol och en kofta... det är ju hemskt! Hur kan allt det ytliga påverka mig så mycket? Hur ska jag bryta det mönstret? Det var sol ute och jag deppade över det faktum att jag inte är rik så jag kan köpa fina kläder... Jag njöt dock av solen innan så jag förstörde inte hela dagen...Måste nog sluta gå in i affärer, så att risken att jag faller för frestelser minskar...

Har funderat rätt mycket över mitt liv på sistone... Är inte riktigt säker på om jag orkar med den här stressen och pressen att vara artist... Jag älskar ju att stå på scen, det är det bästa jag vet, men allt runtomkring och alla perioder emellan jag får stå på scen är så väldigt stressande, och man kan ju inte ska behöva stå i en butik och ruttna tills man är 65 för att man inte kan överleva på att sjunga... Nej, då vill jag göra något mer meningsfullt...

Ska spara ihop pengar och åka iväg som volontär till Indien tror jag... Då kanske man kommer ner på jorden lite och får lite perspektiv på sitt liv... Och då kanske jag kommer fram till vad jag vill... Fram till dess går jag på de få auditions som är...

0 Comments: