söndag 26 april 2009

Ännu en härlig dag i stockholm...

Om fyra dagar flyttar jag och Marcus till en lägenhet i midsommarkransen. Vi ska renovera och fixa, men när vi är klara tror jag närmare bestämt att vi kommer ha världens mysigaste lägenhet! Idag åkte vi för att spana in våra nya hoods! Och det är så mysigt, tror vi kommer trivas som aldrig förr!
Vi började med att äta glass i svandamsparken. Glass är en bra start på en promenad! Vi ska bo precis vid svandamsparken så där kommer jag hänga så fort jag få tillfälle och lapa sol.


Sedan gick vi till Aspudden och vidare till vinterviken.


Bort till trekanten, där det var svanar som byggde bo åt sig och sin älskade...

På vägen hittade vi en jätterolig lekplats som var ett gym! Jag kan ju säga upp sats nu!


När vi gått genom gröndal och till slut hamnade i Liljeholmen tog vi tunnelbanan till gamla stan där vi åt pizza och pasta på Vapiano.

När vi kom hem efter vår utflykt började min kropp känna av att jag bara sovit fyra timmar inatt och jag somnade på soffan i en timme. Är fortfarande trött och ska snart sova efter en fin, mycket fin söndag!

1 Comment:

Falk said...

Haha, sötnos vilka härliga bilder:)

Vad roligt med nya lägenheten!!

Kram