onsdag 15 april 2009

En förälskelse...


Åhhh, jag vet... jag har inte så mycket jobb... jag kanske får äta gröt lite för många dagar, men jag var tvungen att köpa den här klänningen. Jag blev alldeles kär! Och jag måste ju ha nåt fint på mig på de få auditions som kommer! För har jag det känner jag mig fin och mer bekväm och då är chansen större att jag får ett jobb. Det är väl ett bra argument? Fast lapparna sitter fortfarande kvar, så kanske borde jag vara klok och lämna tillbaka den... Men jag vill INTE! Min sommar kommer vara roligare med klänningen vill jag tro närmare bestämt!

3 Comments:

Josefin said...

Hahaha, Isabelle Pedersen...gamla ränder går aldrig ur och eftersom jag gillar dig för att du är du är jag glad för det. När vi bodde vägg i vägg i Umeå var det samma sak :) Du var supersöt i klänningen. Som i allt annat du tar på dig. Keep it.

emmi said...

I agree. Keep it!!! :)

Linnéa Lindström said...

Å vad snygg du är :-)