måndag 6 april 2009

10 saker jag tycker om...

1. Att äta glass i vårsolen...

2. Att dricka vin med mina bästa vänner och sedan kunna gå hem i vårjacka, röka en cigarett och ha känslan av att jag fortfarande är ung och har mycket spännande framför mig...

3. Att titta på film, lägga huvudet i Marcus knä och bli klappad på håret...

4. Att sjunga högt när ingen är hemma...

5. Färgglada påsksaker som förstärker känslan att våren är här...

6. Att bära nya fina kläder som jag känner mig fin i...

7. Att sitta uppe sent på kvällarna, titta på scrubs och dricka cola light...

8. Att läsa böcker, massor av böcker...

9. Att titta på folk i tunnelbana och undra vad de har för liv och drömmar...

10. Känslan av att livet kan vara ganska trevligt ändå...

1 Comment:

Josefin said...

jag tycker om allt som du tycker om, och jag tycker väldigt mycket om DIG. Ikväll blir edt frustande fåtöljsex och rockn'roll för hela slanten! Can't wait!