söndag 19 april 2009

Audition...

Audition gick bra. Jag dansade asdåligt, men sången kändes bra. Tyvärr är jag inte klar. Efter jag hade sjungit kallade de in mig igen och sa att de tyckte jag hade fin klang och fin känsla, men att de vill att jag ska komma tillbaka i morgon och köra en låt med lite mer riv i. Så nu ska jag fan i mig tuffa till mig och gå dit och köra järnet i morgon, och så får det bära eller brista! jag är glad bara att jag får komma igen, för det betyder att de är intresserade i alla fall, och det gör mig glad.

Så här glad!

4 Comments:

Fanny said...

Isa! Du e bäst! Kör hårt!

Josefin said...

Nu jävlar så river du så det blåser om öronen på dem. Jag vet att du kan, I've seen you do it. Go get them Tiger! Ps. Män med skägg ey?! Jag trodde jag hade ensamrätt på lodartypen, men nu jävlar!

Anonym said...

Gött! /Anna-Lill

Falk said...

Tjohoo!! Håller tummarna:)