söndag 23 mars 2008

En väldigt trevlig kväll....

Det var Anna-lills födelsedag i fredags och det skulle firas med pompa och ståt! 26 år ung! Vi började kvällen hemma hos Emmelie där Marcus bakade tårta och jag och Emmelie och Jossan gick och köpte massa sushi. Och då menar jag massa! Mums! Sen kom lillan, nina och jocke och kalaset kunde börja! Så vi mumsade massa, drack drinkar och Lillan fick paket....






Klockan tio började vi knata iväg till debaser medis, glada i hågen! Vi skulle ju nämligen se the Perishers, våra favoriter och vänner från Umeå! Jag har inte sett dem på sisådär fyra år och det var en fantastisk konsert! Hela kvällen gick i nostalgins tecken. Man blev lite sentimental, och väldigt förundrad över att det som genom ett klick gått fyra år sedan vi flickor bodde i Umeå...


Tyvärr slutade kvällen lite abrupt då vårat födelsedagsbarn gick hem i feberfrossa och sedan spydde hela natten.... Stackars... Vi andra var kvar en stund och tackade killarna för konserten, men sedan gick vi oxå hem i långfredags-nattens kyla... alla lite upprymda och väldigt lyckliga efter en fin konsert i fina vänners sällskap....

2 Comments:

Anonym said...

Va fina bilder! & tack för allt, jag hade en jättefin kväll tills jag började må dåligt. Puss!/A-L

Anonym said...

Åhhhhhhhhhh, va mysigt vi har haft det tillsammans i påsk!!! Det gör vi om om vi får chansen. Tack för att ni kom hem till mig o lilla masen. Och jag är ledsen för det evighetslånga tåget... Så är det att bo på vishan :)

Ikväll är det minsann so you think you can dance!!!! Jippie! Puss / Jossan