fredag 21 mars 2008

De senaste två timmarna har jag spenderat framför mamutar, sabeltandade tigrar och män som försöker leka hjältar.... Filmerna vi ville se på bio var slutsålda och jag lät Marcus bestämma medan jag köpte godis. Jag skulle aldrig låtit honom! Jag anade oråd, men jag hoppades att han skulle ha lite barmhärtighet i sig och inte välja 10 000 bc, men icke!!!!! Jag ångrar mig bittert! Fast han lovade mig att jag får välja nästa gång! HAHA!

Innan bion åt vi massa god indisk mat på katarina bangata, bästa indiern! Och jag älskar att de hela tiden har på bollywood-videor på tv:n. De är ju så fantastiska!!!

Som om maten inte var nog tryckte jag i mig godis på bion... Filmen var ju så dålig att jag var tvungen att underhålla mig med nåt! Hade väldigt ont i magen efteråt, och påsken har knappt börjat! Hur ska detta sluta? Jag kommer aldrig komma till min lägenhet i fruängen! jag kommer fastna mellan väggarna i hallen på Tavastgatan! Med dumlekolor fulla munnen, i öronen, näsan, mellan tårna! Hjääääälp!!!!!!!


Det här kan vi minnas.... Hur lyckliga vi var denna kväll på indiern... innan jag banade väg mot fördärvet och fastnade mellan väggarna i Marcus lägenhet...

0 Comments: