torsdag 27 mars 2008

Martyr...

Känns som om mitt huvud ska explodera av snor... ( vilket charmerande sätt att börja ett inlägg på...) Det suger att vara sjuk... särskilt när man är så här halvsjuk... man kan inte gå ut och göra nåt för då blir man helt slut och kanske man blir mer sjuk, men man är inte så sjuk att man bara kan sova hela tiden.. Jag har tittat på fyra avsnitt av OC, vet inte om jag orkar se nå mer tv, eller om det ens funkar, mina thailands-dvd:er lever lite sitt eget liv och funkar om de känner för det...

I morgon åker jag till Ronneby för att spela dvärg igen... ska bli kul om jag är lite friskare... men vi spelar inte förrän på lördag så det blir nog bra... Så här vacker är jag som dvärg....


Kan bli lite deppig ibland när jag tänker på min karriär... Senaste halvåret har jag spelat två roller. Dvärg och flamingo... I inget av jobbet ser man att det är jag.... Börjar inse att jag kanske inte är så söt som jag gärna vill tro... buhuuu.... och nu nös jag oxå...två gånger... jag är en snorig, äcklig, ful människa... och ganska mycket martyr.... men det får man vara när man är sjuk....

0 Comments: