söndag 23 mars 2008

La vita e bella!




Är inte detta världens bästa film så säg? Så vacker... så rolig... så sorglig... så fantastisk! Jag skrattar, skrattar skrattar.... och gråter, gråter, gråter.... Gråter floder! Kan börja gråta nu om jag tänker på den! Såg denna film ikväll....

Påskaftonen har varit trevlig... Började med att jag, Josefin och Martina hade en superlördag på VILA i gallerian... Lyssnade på schlagers ( linda Bengtzing favorit!) och åt påskgodis och sålde som tusan!



Efter jobbet földe jag och Jonia med Josefin hem till hennes mamma i Vallentuna... Så himla trevligt att vi fick komma dit!!! Fick hur mycket underbart god mat som helst och hade det så mysigt. Åt citronpaj och tittade på världens bästa film....




Okej... Jag vet att det ser ut som att Josses mamma och syster sörjer på denna bild, men jag hoppas att vi inte var så hemska som gäster...

Nu är jag hemma igen... Tåget från Vallentuna tog en evighet...vill nog inte flytta dit... Sov gott! Puss!

0 Comments: