torsdag 27 mars 2008

Mina vänner ikväll!!!!


Min karl jobbar ju som vanligt ikväll... Han var nyss hemma en snabbis mellan sina jobb för lite mat och lite hånglande med mig... :)( han smittade mig... så han kan pussa mig fast jag är sjukling...) Det var mysigt att se honom en sväng och jag lyckades att inte nysa honom i ansiktet... Det hade varit väldigt typiskt mig annars... så fort jag och min kille får ett romantiskt moment så lyckas alltid någon av oss förstöra det genom att snubbla, rapa, börja hosta eller något sådant... men jag lyckades att inte nysa och snora ner hela honom... Yes! Nu är han i alla fall iväg igen och jag sitter och snörvlar ensam i soffan tillsammans med en ELLE- tidning, cola light, mocca-glass och mocca-snus... Ganska mysigt faktiskt....

1 Comment:

Anonym said...

Så man skulle kunna säga du bränner upp alla dina pengar på skit? :) (Förutom snuset).