torsdag 20 mars 2008

Dagens fynd!



Jag har ju alltid varit ett stort fan av kläder...lite för stort med tanke på min ekonomi... jag är ju liksom ingen liten östermalmsbrud á la blondinbella (och det är jag ju i och för sig ganska glad över...)

På sistone har jag åtminstone försökt begränsa mina inköp eftersom jag måste spara pengar till min kommande lägenhet som jag har köpt i Fruängen... De flesta inköp sker på affären VILA på götgatan där jag jobbar ( har väldigt bra rabatt) eller på secondhand som denna söta lilla påskblus som jag hittade på stadsmissionen idag för 50 kronor! Secondhand är ju faktiskt det allra bästa! Man kan alltid fynda och det blir man ju så lycklig av!

2 Comments:

Anonym said...

Fynda är underbart, ger alltid en kick! =)/ Marit

Anonym said...

stjortan är finfin... jag är mer orolig att min tjej ser ut som en figur ur the RING i bakgrunden.... men ja älskar henne/dig ändå... puss älskling