onsdag 19 mars 2008

Åh, vilken underbar dag!


Så här glad är jag idag!


Är ledig fyra dagar i rad vilket är helt otroligt! Igår lekte jag degklump i soffan hela dagen... tittade på den ena dåliga serien efter den andra och verkade liksom ha klibbat fast för det gick inte att lyfta på arslet! Klockan sex masade jag mig upp och gick till SATS för ett dansaerobics-pass. Skönt!

Dagen idag har varit så himla mycket bättre. Marcus hade sovmorgon för första gången på länge och det var så mysigt att ha honom hemma! Jag vaknade pigg och utvilad och kände för en morgonpromenad... Marcus gjorde inte det så jag knatade ut i friska luften medans han låg i sängen och tittade på familyguy... Köpte med mig mig färska frallor hem och gjorde en härlig ordentlig frukost som vi avnjöt tillsammans i godan ro. Sedan var han tvungen att gå och jag lekte ännu mera hemmafru och diskade och stökade undan. Satte på en Kate Bush- skiva och fick värsta konstiga rycket och stod och flumdansade i en kvart i min ensamhet. Vissa dagar har man en sådan härlig energi! Tjohoo!!!!

Ska snart gå och träna och ikväll blir det slapstick för hela slanten. Har redan sett det en gång, men det var så fantastiskt roligt så jag längtar att se det igen!

Måste även tillägga att jag fick ett paket på posten idag. Ett härligt påskpaket från min mor innehållandes både det ena och det andra! Tack söta mor!

Hoppas ni alla har en lika härlig dag som jag, trots detta snörusk som råder i Stockholm...

2 Comments:

Anonym said...

Nu har jag hittat hit, undrar starkt om man ska ta tag i min nedlagda blogg själv nu när våren (nästan) spirar. Kram på dig // Madde

Anonym said...

Kusin! Ta och damma av din blogg oxå vet ja! kram, isa