måndag 24 mars 2008

Jävla busschafför!!!!!

Alltså... vad är busschafförer för idiotiskt, otrevligt, pissigt, jävligt släkte!? Jag bara undrar? Ingår det någon slags kurs i otrevlighet när de lär sig sitt yrke? Det var kallt ikväll...snö och halt... han ser att vi springer... han saktar in... men när han ser att vi inte är ända framme åååååkeeeer han!!!! Jävla idiot!!!!! Sen fick vi stå och frysa och muttra i tio minuter på busshållsplatsen i denna vidriga vinter som råder på stockholms gator... Vad är det för fel? Och nu syftar jag på vintern... ( ja busschaffören kan förresten oxå ta åt sig äran...) Det är ju förtusan påsk!!! det ska vara vår och kärlek i luften! Inte snö och piss- busschafförer!

Annars var tvällen trevlig... Tittade på "So you think you can dance" hos Andreas... det infriade alla förväntningar tack vare argot i början och Roland! Fantastiskt. Och lite läskigt....




Fick även genom ett frågespel veta att det finns djurbordeller i danmark ( lagligt enligt kortet vi läste på, kan det vara sant?) Sex med en islandshäst kostar mellan 500-1000 kr. Vad är det fär fel på människo- släktet??? Det är ju tamefan det sjukaste jag hört... Det kan ju inte, får inte vara sant!!!! Man slutar aldrig förundras över denna värld....Hur den kan vara så jävla sjuk....

1 Comment:

Anonym said...

åhh jag hade velat va där med er ju! Istället dregglade jag framför tv:n hemma hos mina föräldrar när Roland gjorde sina sexiga madonnamoves... =P/Anna-Lill