måndag 17 mars 2008

Det här med piller...



Ja, jag har ju skrivit att jag knaprar piller, och det är ju sant... Inte så att jag knarkar, bevare mig väl! Knarka ska jag inte göra förrän jag blir pensionär,eller typ 80, men då jäklar ska jag ha kul! Då kan man ju göra det med gott samvete eftersom man då vet att man inte dör ung. Så i stället för att pensionsspara ska jag knarkspara! Ha ett litet skåp dit jag lägger min ransonering under åren och på ålderns höst då är det party!!!!!

Men nu då? Nej, nuförtiden knaprar jag mina frukostpiller flitigt. Det består av: järntablett, kalktablett, zinktablett, b-vitamin, två algtabletter och p-piller. Man vill ju inte få några brister.... Och inga ungar heller för den delen... Inte än...

Efter min stundande multivitaminfrukost, ska jag dagen till ära göra mig fin för en casting för någon reklamfilm, sedan gå och jobba eftermiddagen på VILA, sedan gå hem igen och hoppas på att min kille inte jobbar hela kvällen, utan att det finns lite tid över till att kramas...

0 Comments: