söndag 16 mars 2008

Jepp, nu är det dags....

Mina damer och herrar, ladies and gentlemen... välkommen till Isas blogg! Jag antar att det mest blir mamma som kommer läsa flitigt, kanske någon hemlig beundrare oxå om jag har tur, och tydligen DU! alldeles precis just nu. Så trevligt!
Jag kommer kanske inte ha så mycket roligt att skriva, har inte så spektakulärt liv, men jag har blivit så väldigt inspirerad på sistone när alla mina kollegor är så flitiga... och jag har ju alltid älskat att skriva! så det här blir kul!

Har varit i Umeå i helgen och spelat musikalen snövit. Umeå, kära Umeå! Har ju pluggat där i två år på musikalakademien, och jag kan väl inte påstå att jag inte alltid mådde super på den tiden, men ändå svepte en stark känsla av välbehag då jag klev ur taxin vid Idun.

På kvällen blev det schlager med massa vin och sedan utgång! Träffade gamla vänner för första gången på fyra år. Weird.... Väldigt trevlig kväll! Tack Umeå!

Idag kom jag hem igen, trött som faan... Segar nu med min man som sitter bakom mig i soffan med sin dator... Jepp, romantiken flödar kvällen till ära! Men snart måste vi slita oss för Marcus har köpt världens godaste glass! I love my man!

0 Comments: