torsdag 10 januari 2013

Tackel & Tåg.


Fina Flora tipsade häromdagen om ett café på Djurgården som jag aldrig hört talas om. Jag älskar att upptäcka nya mysiga fik, så igår mötte jag upp Jeanette och Esther och knatade dit. Och det var verkligen himla mysigt! Och verkligen såå god mat också. Jag åt bästa fisksoppan. Medan man väntade på maten kunde man kika i deras fina skeppshandel också, perfekt! Både jag, Jeanette och Esther var väldigt glada över att ha letat oss dit. Kanske allra mest Esther. Hon är verkligen världens gladaste lilla unge alltså. 

Translation:
Yesterday I went to  a new cosy café on Djurgården in Stockholm with Jeanette and Esther.

5 Comments:

Anonym said...

Vilken bedårande baby, hon är så söt. För att inte tala om den vackra modern...

Flora said...

Vad roligt!! Det är så himla fint där verkligen. Och Djurgårdsstan är så mysig att promenera igenom!

Anna-Nathalie said...

Ej hvor er der bare vildt fint! Og maden ser lækker ud :)

Sus said...

Vilket ställe!

Har du kollat in denna butik?

http://www.cherryontop.se/

Jag får för mig att du kanske skulle gilla den =)

Volang-Linda said...

Berätta mer om caféet! Såg superfint ut ju. Kram!