torsdag 10 januari 2013

Mitt 2012. September.

När September kommer plockar jag automatiskt fram baskern. Sen lever jag i den tills våren kommer ungefär.
Jag började plugga modevetenskap på Stockholms universitet.
Satt ute och pluggade så länge det bara gick.
Jag och Christian åkte till fina Köpenhamn.

Sen hälsade vi på lite i Skåne där det fortfarande kändes lite som sommar, och jag fick separationsångest och drömde om ett hus på landet.

Sen bar det iväg till Jämtland där jag fjällvandrade och invigde utomhusjacuzzin med min familj.

Translation:
September 2012. I started my fashionstudies at Stockholm univerity, visited Skåne and Copenhagen, and went up to the north to visit my family, walk in the mountains and bath in our new jacuzzi for the first time.

1 Comment:

Hanna Mats said...

hej alla, jag är här för att dela ett litet vittnesbörd. Jag heter Shira elijah, jag är 40 år gammal, jag gifte mig vid 31, har bara ett barn och levde lycklig i alla sina dagar. Efter ett års äktenskap har min man blivit så konstig och jag förstår inte riktigt vad som händer, han har packat hemifrån till en annan kvinna, jag älskar honom så mycket att jag aldrig drömmer om att förlora honom, jag gör mitt bästa för att se till att man kommer tillbaka till mig, men utan hjälp, gråtande och gråtande och ber om hjälp, jag pratade om det med hans familj men fick inget svar. Så min bästa vän Anna Johansson lovade att hjälpa mig. Hon berättade för mig om en man som heter Dr Alaba, berättade att han är en väldigt stor man och en riktig man som man kan lita på och som inte har något att göra med kärleksfrågor som han inte kan lösa och hon berättade för mig hur han har hjälpt otaliga människor att återuppbygga sin relation. Jag var verkligen övertygad, jag kontaktade snabbt hans e-postadress, dralaba3000@gmail.com eller hans WhatsApp / viber med det numret +1(425) 477-2744. Jag förklarar alla mina problem för honom, han sa till mig att jag inte behöver oroa mig för att alla mina problem kommer att lösas omedelbart. Han berättade för mig vad jag skulle göra för att få tillbaka min man, och jag sa det, han sa att efter 3 dagar skulle min man komma tillbaka och börja tigga, och det hände verkligen som han sa, jag blev väldigt förvånad, det är så otroligt. Härligheten av vår relation med Gud är nu mycket nära och vi lever båda lyckliga i alla våra dagar. Om du stöter på ett liknande problem, kontakta honom omedelbart och lös problemet en gång för alla. Jag är också ett levande vittne