måndag 7 januari 2013

Du kommer att bli hel igen.Det lovar jag dig.

 Sedan januari började har jag njutit varje dag av en fin födelsedagsbukett, tagit sönder en bambi, jobbat och skrivit hemtenta. Det är ungefär allt jag gjort förutom på nyårsdagen då jag låg i sängen precis hela dagen och kollade på serier. Igår natt skrev jag den sista meningen på min hemtenta. Punkt. Obeskrivligt skönt. Faktum är att jag inte är helt säker på att jag kommer hinna med att läsa klart modevetenskapen till våren. Det är liksom lite grejjer som händer just nu som jag behöver lägga fokus på, och även fast jag önskar att jag kunde göra allt, så är jag inte riktigt säker på att det går. Jaja, det visar sig. Hur som helst är det så skönt att vara klar med den här tentan. Den här veckan är jag dessutom ledig en del och ska försöka hinna med lite roligheter som att gå på bio, gå på fotografiska, använda min nya kamera och bara njuta av 2013. :)

Translation:
Since januari started I've practically been working every day and studying every night.  But last night I finished my exam, so this week I will try to have time for some fun. It's gonna be a good week! :) Hope january started out well for all of you! 

1 Comment:

Fröken H said...

Jag känner verkligen igen mig. Ibland måste man prioritera vissa saker framför andra, även om man vill göra allt. Om man ändå kunde klona sig :P