måndag 14 januari 2013

Mitt 2012. Oktober-december.

Oktober:

Hösten var på riktigt...
Hade finaste reunion-helgen med mina gamla klasskompisar från musikalakademien.
Var inte riktigt okej med tanken på att frysa i typ ett halvår framöver...
Drömde om stora städer...
Grät mig igenom finaste serien på SVT.

Tänkte att ingenting blir ju bättre av att jag sitter hemma och höstdeppar.

NOVEMBER:

November var jävligt grå...
Försökte pigga upp mig med färgglada kläder och slips.


Min blogg gjorde internationell tidningsdebut. :)
Tog en liten bloggpaus, för sånt kan behövas ibland.
Under tiden drömde jag om våren och ljusare tider...

DECEMBER: December var en 100 gånger bättre månad än både oktober och november, men vi har ju precis kikat på den genom instagram, och jag vill inte bli tjatig, så det får vara bra så här. Hej hej!

Translation:
Pictures from Oktober and November 2012. The worst months of the year. Too cold and dark, I just dream about spring every year. December I just showed through Instagram, so I figured it would be a little too much to show again. ;)

2 Comments:

Ellen (alatariel) said...

Åh vad mycke roligt du gjort! Och super fina bilder har du också tagit! :)

Vicky said...

du och dina fina outfits!