måndag 14 januari 2013

Mitt 2012. Oktober-december.

Oktober:

Hösten var på riktigt...
Hade finaste reunion-helgen med mina gamla klasskompisar från musikalakademien.
Var inte riktigt okej med tanken på att frysa i typ ett halvår framöver...
Drömde om stora städer...
Grät mig igenom finaste serien på SVT.

Tänkte att ingenting blir ju bättre av att jag sitter hemma och höstdeppar.

NOVEMBER:

November var jävligt grå...
Försökte pigga upp mig med färgglada kläder och slips.


Min blogg gjorde internationell tidningsdebut. :)
Tog en liten bloggpaus, för sånt kan behövas ibland.
Under tiden drömde jag om våren och ljusare tider...

DECEMBER: December var en 100 gånger bättre månad än både oktober och november, men vi har ju precis kikat på den genom instagram, och jag vill inte bli tjatig, så det får vara bra så här. Hej hej!

Translation:
Pictures from Oktober and November 2012. The worst months of the year. Too cold and dark, I just dream about spring every year. December I just showed through Instagram, so I figured it would be a little too much to show again. ;)

3 Comments:

Ellen (alatariel) said...

Åh vad mycke roligt du gjort! Och super fina bilder har du också tagit! :)

Vicky said...

du och dina fina outfits!

Hanna Mats said...

Jag blev separerad från min man för tre år sedan. Det fanns ingen kommunikation mellan oss. Jag fick rådet av familjer och vänner att släppa taget och glömma äktenskapet och gå vidare i mitt liv. Jag ville inte gifta mig med någon annan för innerst inne älskar jag fortfarande min man. Jag led så mycket av smärta och förvirring att jag läste en rekommendation på nätet om hur Dr Alaba återförenade ett trasigt äktenskap med hjälp av sina andliga krafter. Jag fortsatte att läsa så många vittnesmål om hur han hjälpte till att sätta stopp för skilsmässor och återupprätta människors före detta älskade och min tro förnyades. Jag kontaktar Dr Alaba omedelbart några minuter senare, han svarade mig och gav mig instruktioner om vad jag skulle göra, efter att jag uppfyllde kravet två dagar efter ritualen förändrade besvärjelsen mitt liv runt min man som inte pratade med mig. Två dagar ringde han till mig mitt i natten och grät och bad om ursäkt att detta är demonernas verk, så jag är fortfarande förvånad över detta mirakel så jag förlåter honom. Nu är mitt äktenskap i balans. Dr Alaba-ritualen fungerade utmärkt och mitt äktenskap är starkare än tidigare, och ingenting kan skilja oss åt igen. Jag besökte så många webbplatser som jag letade efter hjälp, det var hopplöst tills jag fick kontakt med Dr Alaba, den riktiga mannen som hjälpte mig att återställa mitt trasiga äktenskap om du har ett liknande problem i ditt äktenskap, du vill att din man eller fru ska älska dig om igen. , Du har någon du älskar och du vill att han eller hon ska älska dig i gengäld, du har en utmaning i ditt liv, stavningsmallen av Dr Alaba är lösningen och svaret på ditt problem, whatsapp / viber med hans telefonnummer: +1(425) 477-2744, Kontakta honom idag genom att skicka ett e-postmeddelande till dralaba3000@gmail.com. Låt inte någon ta din make ifrån dig.