torsdag 3 januari 2013

Mitt 2012. Del 2.

Fortsätter min årssummering. Skulle bara bli ett par bilder per månad, men gick loss lite på Juli så det får bli ett eget inlägg. Känns ju ändå rätt bra att peppra med lite sommarbilder nu i den mörkaste av tider.

Juli:


I månadsskiftet juni/juli åkte till Skåne för att fira min morbror Anders som gifte sig med sin Jonny.

Sen åkte jag, Emmie och Christian på en liten roadtrip. Första stopp var soludden där vi badade och sov över. Sen åkte vi till Göteborg och såg Madonna.


Efter Madonna åkte jag och C vidare till underbara Hamburgö.
Tillbaka i Stockholm modellade jag lite för boken Vintageparty som kommer ut i Mars. Sjukt pepp på den boken alltså! :)
Hann oxå med att gå på Gröna Lund lite såklart!

Åkte ännu en gång till Värmland.

Åt frukost i fönstret ibland för att jag inte har sol på balkongen på morgonen.

Jag och Christian åkte en dag till Värmdö. Stannade massa på vägen för att se ställen vi inte sett och besöka loppisar.


Avslutade månaden i Östersund där vi gick på Storsjöyran, hängde med min familj och var på Jamtli historieland.



Translation:
I'm summering my year. This was July. I was on a wedding in Skåne, went on a roadrip to Värmland, Gothenburg och Hamburgö, was modelling for the book Vintageparty that will be released in Mars, was in Värmland once more, had breakfast in my window, took a daytrip to Värmdö and ended the month on a festival called Storsjöyran in Östersund 

3 Comments:

malin said...

Du är ju så fantastiskt söt och tar så fina bilder.

Jessica said...

Bilderna på bryggan, jag dör så fina!

Vicky said...

vackra du och vilken dröm att få vara med på vintageparty!