tisdag 8 januari 2013

Mitt 2012. Augusti.

Dags för Augustis tur under min lilla tillbakablick av 2012.

Var alldeles lyrisk när jag en dag fick gå upp i tornet på Nordiska museet. Stockholm alltså... 

Var på Sthlm music and art där jag såg grymma Patti Smith, Björk och Ane Brun bl.a.
Var där med bl.a de här finingarna. 
Sen åkte jag och Christian till ljuvliga Fårö.
Besökte Kutens bensin.
Åt världens godaste och finaste frukost på Slow train bed and breakfast på Fårö.
Sen hängde vi lite i Visby oxå.
Fina Christian.
Vackra Visby.

Tillbaka i Sthlm hängde vi en massa på Trädgården och förträngde att sommaren regnat bort.

Translation:
July 2012. I saw the view of Stockholm from the tower of the Nordic museum, went to the festival Sthlm music and art,  took a trip to Gotland and lovely Fårö, and drank beer in Stockholm trying to forget the sad fact that the summer was over and it had been raining almost every day.

2 Comments:

Vicky said...

viktor! haha.

hanna said...

Hej!
Jag undrar om det är okej ifall jag lånar en eller två bilder från din blogg för jag tänkte tipsa om den på min :)

Ha det fint!