tisdag 8 januari 2013

Mitt 2012. Augusti.

Dags för Augustis tur under min lilla tillbakablick av 2012.

Var alldeles lyrisk när jag en dag fick gå upp i tornet på Nordiska museet. Stockholm alltså... 

Var på Sthlm music and art där jag såg grymma Patti Smith, Björk och Ane Brun bl.a.
Var där med bl.a de här finingarna. 
Sen åkte jag och Christian till ljuvliga Fårö.
Besökte Kutens bensin.
Åt världens godaste och finaste frukost på Slow train bed and breakfast på Fårö.
Sen hängde vi lite i Visby oxå.
Fina Christian.
Vackra Visby.

Tillbaka i Sthlm hängde vi en massa på Trädgården och förträngde att sommaren regnat bort.

Translation:
July 2012. I saw the view of Stockholm from the tower of the Nordic museum, went to the festival Sthlm music and art,  took a trip to Gotland and lovely Fårö, and drank beer in Stockholm trying to forget the sad fact that the summer was over and it had been raining almost every day.

3 Comments:

Vicky said...

viktor! haha.

hanna said...

Hej!
Jag undrar om det är okej ifall jag lånar en eller två bilder från din blogg för jag tänkte tipsa om den på min :)

Ha det fint!

Hanna Mats said...

Jag blev separerad från min man för tre år sedan. Det fanns ingen kommunikation mellan oss. Jag fick rådet av familjer och vänner att släppa taget och glömma äktenskapet och gå vidare i mitt liv. Jag ville inte gifta mig med någon annan för innerst inne älskar jag fortfarande min man. Jag led så mycket av smärta och förvirring att jag läste en rekommendation på nätet om hur Dr Alaba återförenade ett trasigt äktenskap med hjälp av sina andliga krafter. Jag fortsatte att läsa så många vittnesmål om hur han hjälpte till att sätta stopp för skilsmässor och återupprätta människors före detta älskade och min tro förnyades. Jag kontaktar Dr Alaba omedelbart några minuter senare, han svarade mig och gav mig instruktioner om vad jag skulle göra, efter att jag uppfyllde kravet två dagar efter ritualen förändrade besvärjelsen mitt liv runt min man som inte pratade med mig. Två dagar ringde han till mig mitt i natten och grät och bad om ursäkt att detta är demonernas verk, så jag är fortfarande förvånad över detta mirakel så jag förlåter honom. Nu är mitt äktenskap i balans. Dr Alaba-ritualen fungerade utmärkt och mitt äktenskap är starkare än tidigare, och ingenting kan skilja oss åt igen. Jag besökte så många webbplatser som jag letade efter hjälp, det var hopplöst tills jag fick kontakt med Dr Alaba, den riktiga mannen som hjälpte mig att återställa mitt trasiga äktenskap om du har ett liknande problem i ditt äktenskap, du vill att din man eller fru ska älska dig om igen. , Du har någon du älskar och du vill att han eller hon ska älska dig i gengäld, du har en utmaning i ditt liv, stavningsmallen av Dr Alaba är lösningen och svaret på ditt problem, whatsapp / viber med hans telefonnummer: +1(425) 477-2744, Kontakta honom idag genom att skicka ett e-postmeddelande till dralaba3000@gmail.com. Låt inte någon ta din make ifrån dig.