tisdag 15 januari 2013

Hejdå vinterjacka. Hej solhatt, sandaler och böcker.





Packar för fullt här hemma. Ikväll går flyget till Langkawi, Malaysia. Ska bli obeskrivligt skönt att lämna snörusket ett tag. Förhoppningsvis hittar jag internet där borta så jag kan dela med mig av lite strand under tiden, för åh vad jag ska fota med min nya kamera! :)

I morgon kommer det hända lite grejjer här på bloggen, jag kommer att flytta till en ny adress. Kika in i morgon så får ni veta vart jag kommer att blogga från och med då. Puss!

Translation: 
Tonight our flight is leaving, so right now I'm packing for 2 weeks on Langkawi, Malaysia. Hopefully I will find Internet over there so I can share my photos with you, cause I'm gonna take so many pictures with my new camera! :) Tomorrow, my blog is moving to a new adress, so stop by tomorrow to see where you can find me from now on. 

4 Comments:

grace said...

Åh, Åsa Moberg. Feministiskt guldkorn.

hejregina said...

Ja, men så fantastiskt!

Anonym said...

Njuuut!!! P.S Din blogg är så vacker D.S

Volang-Linda said...

Spännande med ny adress!!! Och ha det ljuvligt på semestern. Kram!