lördag 5 januari 2013

Det bubblar till i magen av förväntan. Det kommer att bli bra det här.

 


Under 2013 tänker jag att jag ska tro på mig själv och på vad jag vill. Jag tänker att jag ska skriva mycket musik och  lära mig att fotografera riktigt bra. Jag tänker att jag ska lägga ner mycket tid på bloggen så att det blir en fin plats där jag trivs och förhoppningsvis ni likaså. :) Tror helt klart att det blir ett kreativitetens år! Jag tänker också att det kommer bli en solig vår och en supervarm sommar. I det stora hela så tänker jag att 2013 kommer att bli ett mycket bra år! Och så var det med det! :)

Translation: 
I think 2013 is gonna be a great, creative year. I'm gonna spend a lot of time on writing music and become a better photographer. :)

5 Comments:

Michello said...

Himla fin du är. Älskar kragen och byxorna, din stil är sjukt cool!

Fredrikapåvinden said...

Det tror jag med! Heja!

Emelie said...

Åh jag är helt mid dig. Tog ett beslut idag som kommer göra mig sjuktligt fattig men jag kommer bara göra roliga saker!

Anonym said...

Vet du vad? Jag tror helt på dina tankar. Förresten snygga byxor...ja allt är ju som vanligt jättesnyggt.

Emmi said...

jättefin outfit!