söndag 27 mars 2011

Oh! Miss Farrow, I love you!










































































































































Mia Farrow var kanske den sötaste i hela världen när hon var ung. Och hennes frisyr, oh my! Visst önskar man att man passade i den och vågade kapa av sina långa, slitna testar. Min kompis Emilie som jag hängt med nu i östersund har vågat och är så snygg, så snygg! Ni ska få se bild på henne sen. Åh, vad fint det är med kort hår!

3 Comments:

Anna Lidman said...

Du skulle lätt bära upp den frillan. Vågar man inte vinner man inte :) Vad mysigt det var att träffa dig en snabbis på bussen i Oslo. Ett guldkorn i vardagen. Puss

Isa said...

Ja, det var jättemysigt att se dig! Värsta bonus att vi fick åka med er ju! :) Jag tror dock att jag behåller mitt långa hår ett tag till... men en dag kanske. :) Puss tillbaka!

Josefin said...

Men shit vad lika ni är du och Mia! Inte tänkt på det förut, men ni skulle kunna vara systrar. Tror också du skulle kunna ha den frisyren hur lätt som helst. Puss