tisdag 23 mars 2010

Malmö

Tycker om Malmö. Skulle kunna bo här ett tag när jag tröttnat på Stockholm.

Har haft en väldigt fin, och lite jobbig dag.

Dagen började med en audition för ett jobb jag skulle vilja ha så mycket att det gör ont. Tyvärr blir det nog inte så. Åh, hade velat visa mer! Vet att jag skulle passa så bra, men sånt tycks ju alltid vara så svårt att visa när det väl gäller... Gick därifrån med en uppgiven känsla. Trött över att mitt öde alltid ligger i andras händer. Trött över att alltid känna sig otillräcklig. Men, men. Andas in. Blås ut. Gå vidare.

Sprang iväg och käkade en tre-timmarslunch med bästa Josefin, och mötte sedan upp min underbara lillasyster för en helkväll med vin, indisk mat, massa prat och bio. Åh, Lina vad jag önskar att vi bodde i samma stad! Du är bäst! Tyvärr glömde jag kameran men jag snor en bild på syster ifrån hennes blogg. Det går ju inte att låta bli. Hon är liksom för söt.

4 Comments:

Sus said...

Aha...ja, fler stjärnor på blogghimlen är ju där.
Synd att det inte kändes bra, men vem vet!?!
Spark!

lillasyster said...

Ja, det vore så sjuuukt underbart om vi bodde närmre varandra. Det var så enormt mysigt att sitta och dricka vin med dig och prata om allt mellan himmel och jord. Du är helt enkelt bäst, och dessutom vackrast! <3

Lin said...

Jag håller tummarna för dig!! Kram!

Annika said...

Jag har haft grämattacker i över ett dygn nu... ;-P Bidde inget för mig - som väntat efter mitt pressade kraxande..! Hoppas på bättre lycka för dig söta!!