tisdag 30 mars 2010

Åre

I fredags mötte jag upp sötaste Emilie i Östersund.


Efter lite sushi och nagellacks-fix satte vi oss i en bil och körde till Åre. Jag var skitnervös då jag typ aldrig kör bil och det var kolsvart och läskigt, men...

...vi kom fram välbehållna med en hel bil till Åre. puh!

Efter lite förfest i lägenheten där vi bodde gick vi på Dalboms och drack drinkar. Där fanns även min kusin Madde som jobbar i Åre.

Man kan tycka att det är dumt att vara i Åre utan att åka skidor. jag tyckte det var ganska skönt  den här gången. På lördagen var det ändå pissväder så vi gick och badade i stället och sen var det afterski med Combon.

Patrik var både på scenen, på bardisken, på borden och i taket. =)

Sen stannade vi kvar på fjällgårn och åt middag. Sillen och Fredrik.

Hej hej!

Sen skyndade vi vidare till Wallmans.

Sillen och Patrik.

Jag och Fredrik verkar gilla showen.

Många drinkar vart det. En del bra, en del mindre bra...

Snygg- kusin kom förstås.


Efter Wallmans vart det bygget och dalboms och cc och på tok för många drinkar fast ändå på ett bra sätt. Tyvärr dog min kamera efter den här bilden, men en bra kväll var det!

Igår åkte vi tillbaka till Östersund och det blev lite söndagsöl och trevligt häng. Bra avslutning på bra helg. 

0 Comments: