måndag 21 september 2009

Tankar om pannkakor och annat fint


Försöker tänka på bra saker nu så att den här dagen kan bli bättre.
T.ex.

Pannkakor som smälter i munnen. Åh, så gott!


Fina vänner.


Åka karusell


Att Audrey Hepburn var så bedårande


Mys

Några saker jag ser fram emot:

*Lediga dagar med museebesök, goda middagar, promenader och biobesök.

*Min morfars 80-årsfest mitt ute i ingenstans i fjällen. ( Enafors, vi har stuga där )

*Sjunga igen.

*Inflyttningsfest. När vi nu ska få till det....


Så... nu känns det lite bättre faktiskt. Och solen har tittat fram mellan molnen oxå. Man får göra vad man kan dagar som denna.

3 Comments:

Emma said...

Åt sådana pannkakor igår !
Pappa lagade .
Du kan väl sjunga när som helst eller ?
Kram Emma

Isa said...

Jo visst kan jag sjunga när som helst, men jag längtar tills jag får göra det på scen! =)

Emma said...

såklart :D
haha , jag har kommit in i den här scenskräcks perioden .:/