söndag 13 september 2009

Kanelbullar & fint folk. Dagen då hösten kom till staden på riktigt.

Idag var jag glad.


Anledningen var att jag skulle iväg och hänga med några av de finaste tjejerna i denna stora stad! ( och några av deras fina pojkvänner) De har ju varit borta hela sommaren men nu var vi samlade igen, och det var himla mysigt!




Charlotte hade bakat kanelbullar. Gott!

Vi fick oväntat besök av en social och väldigt charmig liten krabat.


Det var förmodligen årets sista parkhäng. Efter ett par timmar kom regnet och då kände man verkligen att hösten faktiskt är här. Det var som att den plötsligt verkligen tog över luften.
Men det känns som jag sagt förut faktiskt okej. Helt okej.

Bra dag!

2 Comments:

Josefin said...

Alltså åh vilket mysigt häng! Tack kära du! Och jag och Robert önskar ju faktiskt att vi kunde tagit med Tea hem i några timmar, hon var ju den mysigaste bebis man träffat!

anna-lill said...

Jag var också glad, jag är glad att jag har er!!