söndag 1 juli 2012

Och ängens alla blommor i många hundra slag, de stodo bugande i par vid par.


Helgen i Skåne har gått alldeles för fort. Önskar så att jag hade haft mer tid att gå långa promenader bland väderkvarnar och vallmos, läsa böcker i kvav luft och träffa alla fina människor jag känner där nere. Men jag fick en stor dos av kärlek och jag är så glad att jag fick vara med när min galna morbror Anders blev gift med sin fina Johnny. De var så himla söta och mycket skratt och tårar blev det. Nu tar tåget mig tillbaka till Stockholm och jag sitter och går igenom alla bilder på de söta tu.

2 Comments:

Anonym said...

vad otroligt fina bilder från skåne,
vad trevligt med fest, alltid roligt...

Madeleine said...

Vad kul att de fick varandra. Och Skåne ser så fint ut, måste besöka det någon gång. :)