fredag 2 november 2012

Vintageparty.

En ljuvlig dag i juli fick jag den stora äran att vara modell på en plåtning på en superfin båt med underbara människor. Anledningen var att Emma, Louise och Linda jobbade för fulla muggar på en bok med temat vintageparty. Ovan ser ni det fina omslaget till boken och nu har nedräkningen börjat till boksläppet som kommer äga rum till våren. Ska bli så himla spännande att se det färdiga resultatet! Boken består av en massa fest-teman och är fullproppad med finurliga tips för att ordna de vackraste vintage-festerna! En massa fina bloggare medverkar som t.ex. Felicia, Madeleine, Emily och Ulrika.

Plåtningen jag var med på hade sailor-tema och lite såhär såg det ut bakom kulisserna genom min kamera:













 Åh, jag tror verkligen att det kommer bli världens finaste bok! Ännu större anledning att längta till våren!


5 Comments:

Doğanay Konalı said...

i really love your style!!! :)

Vicky said...

FINA sailor-du!!

emma sundh said...

Du är så himla fin! Älskar att du är med i vår bok.
Kramar i massor emma

Linnéa Lindström said...

Åh, den boken går jag och ser fram emot att läsa :-)

Photographer Christian Gustavsson said...

wohooo! fint