tisdag 27 november 2012

Jag glittrar när jag går bredvid dig.





Jag har ett nytt favoritnagellack. Egentligen är jag världens sämsta på att hålla efter naglar. Jag har alltid nagellack, och jag älskar när det är nymålat och fint, men för det mesta är det helt bortskavt för att jag inte orkar hålla efter det. Men hur som helst så tycker jag att det är roligt så länge det varar, och det är lite extra roligt när ens naglar känns som små discokulor. Det som är bra med det här lacket att det räcker med att måla 2 lager så är det täckande. De flesta glitternagellack är så glesa i glittret och det kan ju vara fint, men jag gillar det bättre så här. Finns att köpa på Åhlens, och kommer passa perfekt på alla glittrande jul och nyårs-fester!

Translation: 
I have a new nailpolish, perfect for christmas!

5 Comments:

Anonym said...

jag är likadan när det kommer till nagellack :) angående glitternagellack, upplever inte du att glittret fastnar på naglarna eller har du något tricks?

Isa said...

Hm, tycker nog inte att det här fastnar. Det är lite trögare att få bort, man får gnugga lite extra med nagellacksborttagning, men annars är det inga problem. Men det är ju säkert olika med olika lack.

Anonym said...

Åhh! vad fint! Fina bilder ihop med rosorna.

Fredrikapåvinden said...

Åh superfint ju!

Abigail Mifsud said...

So pretty <3 Both nails and roses.