fredag 23 november 2012

Om en vacker plats på ett vackert språk.



I maj var jag och Christian på den underbara ön Ischia i Italien. Resan var ljuvlig och vi var båda alldeles förälskade i platsen. För någon vecka sedan var det en italiensk tidning som skrev om vår resa utifrån mina blogginlägg. Svårt att förstå om man inte är lycklig och kan italienska, men man kan alltid försöka lista ut lite via google translate om man vill, även om det är totalt kaos i översättningen. :/ Roligt ändå, att vara med i en italiensk tidning, det är nog min internationella tidningsdebut! :)

Translation: 
In May, me and Christian visited the beautiful island Ischia in Italy. A couple of weeks ago, an Italian magazine dit an article about it. :)

11 Comments:

lisa said...

hihi vad fint! =)

Den Rockande Kocken said...

Kikar in lite snabbt för att önska en härlig helg och tipsa om en liten tävling på min blogg...

http://blog.godaremat.se/template_permalink.asp?id=1381

Have a rocking great day...

anna-lill said...

Kul & fint!
Men...får man göra så utan att fråga dig om tillåtelse? Du borde ju få stålar för det där!

Isa said...

Nej, men de har ju såklart kontaktat mig först! :)

Linnéa said...

Haha med shit, vilken grej! Fantastiskt Isabelle.

Josefin said...

Men woow! Fan vad coolt!

Anonym said...

Jag blir inte förvånad, med tanke på din fina blogg...

Madde said...

Coolt!!!

Jeanette said...

Vad häftigt Isa! Puss och kram

Linnéa Lindström said...

Men å vad roligt! Jag gissar att de skriver massor av fantastiska saker om dig. Vi får väl be Filippo eller Edoardo att översätta åt oss ;-)

Alexandra - petiteCurie said...

Det var manga fina ord! Laste igenom alltihop, om det ar nat du undrar over sa hojta till ;) (bor i Italien)