söndag 11 november 2012

Du kanske tror du vet vem jag är, men egentligen har du ingen aning. Du vet nästan ingenting om mig.



Som ni märker så har jag en liten paus här på bloggen. Vissa perioder står alla sociala medier mig helt upp i halsen och jag måste andas lite för att kunna förhålla mig till allt igen. För att kunna känna vad som är på riktigt och vad som är viktigt. För att hitta tillbaka till en inspiration som tycks ha fallit mellan stolar, till bokstäver som bildar ord och inte fastnar i en röra längst bak på tungan och omöjligt når ut i fingertoppar för tangenttryckande. Förhoppningsvis kommer allt tillbaka snart, och då är jag all yours med hela hjärtat igen.

5 Comments:

Vicky said...

ja men andas djupt tills andetagen känns helt rätt igen. kram fina du.

Emily Dahl said...

Jamen gud, jag vet precis vad du menar! Ibland kan jag bli sittande framför ett tomt blogginlägg, med fingrarna på tangenterna, och bara stirra på skärmen i minuter. Och det liksom susar av inspirationsbrist i huvudet. Suck. Jag tror pauser från internet och sociala medier är jätteviktigt, ibland tar jag till och med bort Facebook-appen från min iphone bara för att inte kunna slentriansurfa där. Egentligen skulle jag nog överleva med bara Instagram. Hur som helst, på återseende när du vilat lite. <3

Ellen Lindberg said...

Ibland behöver man ta igen sina andetag. Och när du andas i takt igen är du varmt välkommen tillbaka, fina du.

Anonym said...

Många skulle nog behöva pausa från sina sociala nätverk som till slut kan bli en belastning istället för något trevligt.

Isa said...

<3 till er alla! Känns fint att ni förstår och att man inte är ensam i att ha inspirationssvackor emellanåt.