fredag 16 november 2012

Insta- Oktober.

Tror att jag är redo att komma tillbaka lite smått. :) Vi börjar med en återblick över hur oktober såg ut genom min instagram. Som vanligt heter jag isapedersen där om man vill följa! 

Höstiga dagar med halsduk och byxor som matchade löven. Sen hade vi reunionhelg med bästa tjejerna från musikalutbildningen.
Väldigt viktiga personer i mitt liv och sprakande höstfärger som jag hade stor separationsångest ifrån.

Såg en jazzkonsert med Helena och Agnes och var på en finfin hemmafest där det var loppis i sovrummet.
Vi hade chokladfestival på jobbet, det regnade mycket och jag hade ofta pluggångest efersom min hjärna varit uppfylld av annat och haft svårt att fokusera.
Mysiga filmkvällar, lugna förmiddagar i badet, konserter och hemmafester. Bra aktiviteter för höstrusk.
Det bästa med mitt jobb är att vi har en dag i månaden då vi besöker andra museer på arbetstid. Jag och bästa Georgia var på Liljevalchs. Utsikten ser jag varje dag när jag går från jobbet, men nuförtiden är det kolsvart... :(

5 Comments:

Anonym said...

Härlig Oktober!

anna-lill said...

Hörru Isa, vi måste ses snart! Nu börjar det bli länge sen igen... Kram på rej!

Anonym said...

Hej Isabelle! Jag heter Frida och tycker att du har en väldigt mysig blogg!
Kan jag fråga vart du köpt din halsduk? den som är med på bilden högst upp i inlägget, gillar den!
krams

Isa said...

Hej Frida! Tack så mycket! :) Min halsduk har jag köpt på VILA. Dock är den köpt på en kollektionsutförsäljning för ett tag sedan så jag är osäker på om den finns i butik nu... Kram!

lisa said...

fin och mysig oktober :)