torsdag 5 november 2009

Om jag fick önska...

Idag skulle jag inte ha någonting emot att se ut som den här tjejen, med rutig skjorta och fin keps. Väldigt fint!


Och befinna mig i ett varmare land på en strand. På stranden skulle jag ha väldans mycket inspiration och av bara farten skriva två sånger innan jag fortsatte med min roman. Min roman som jag kände skulle bli så bra och få varenda människa att le över tekoppar i November-Sverige.


Sen skulle jag bara äta färska bär och frukter och känna mig sund och fräsch som en nyponros!


Ikväll skulle jag bege mig till ett stort gammalt hus med tusen ballonger och alla roliga, spännande människor jag någonsin träffat + några nya.


Men det är ju om jag skulle önska det.... I stället ser det ut såhär utanför fönstret.

Tusen regndroppar på rutan, grått så in i norden och inom en halvtimme är det mörkt... jag har inte ätit en enda frukt, mest choklad. Typiskt.... Jag tror jag lägger mig på soffan och drömmer lite till...

2 Comments:

Fredrik said...

Men du ser ju ut sådär...

Anonym said...

Hon är makalöst vacker ( precis som du). Kvinnan på bilden är den stora franska aktrisen Chatrine Deneuve idag 67 år fyllda . Det var någon som sa att hon har det mest perfekta ansiktet, vad vet jag men vacker är hon....