söndag 25 maj 2008

Rhodos-Barcelona 100-0...

Minst! Allt har faktiskt varit bättre med den här resan än våran förra, trots att min mage emellanåt varit lite våbblig.... Vad är det med den? Måste kolla upp den när jag kommer hem, den beter sig aldrig som den ska... Är det inte magktarr så är det rännskita, eller bara väldigt mycket knip... Okej, nog med bajs-snacket... Behöver inte gå in ingående på min passion för bajs....

Jag och marcus har det bra... och vi är glada att vi har en hel vecka kvar! Våran hudfärg har börjat övergå från genomskinlig till lite fint grisskär.

Varje morgon köper vi färskt bröd på ett bageri som vi äter med smör och sylt ( Så väldigt nyttigt... jag börjar oxå känna mig som en liten kossa... kanske ska vi köra GI tillsammans Fredrik? )
På eftermiddagarna dricker vi martini på balkongen, röker en och annan cigarett ( inte för många) och pussas lite...

Igår såg vi schlagern.... Suck... okej, Perelli ser ju lite ut som en plastig cat-women, men jag tyckte fan att hon var bättre än ryssen... Jag sa i början att jag skulle bojkotta schlagern om han vann, så så får det bli...

Vi badar mycket i poolen på vårat hotell, för stranden där vi bor är ganska stenig och vattnet är inte så varmt än... Men i morgon ska vi åka till en strand på andra sidan som ska vara fin...

Har inte lyckats lägga upp några bilder tyvärr, då internet är satans segt... men det blir annars när vi är hemma...

Puss!

1 Comment:

Anonym said...

Fint grisskär låter fantastiskt, själv är jag kvar i genomskinlig-stadiet… Är så avis på er som får ha det så skönt i 2 veckor! Passa på å njut! Dock var det inte helt fel i NY… Vi får dricka vin när ni kommer hem igen! Kramar/Jeanette