fredag 2 maj 2008

Lite ledsen....

Fick mail i morse från 2entertain där de meddelade att jag varit med länge i processen, men att jag åkte ut på mållinjen då det inte kunde hitta någon plats till mig i teamet... Jag fick alltså inte color-line... Efter audition var jag ju övertygad om att jag inte skulle få det eftersom det var min sämsta audition nånsin, men allteftersom tiden gick och alla runt omkring mig fick nej-svar började ju jag hoppas igen. Men det var förgäves.... Nu sitter jag här och är ledsen och undrar återigen varför jag valt detta yrke...

Ikväll är det fest hos Josefin, då får jag supa bort mina sorger och känslan av att jag är en misslyckad artist.... Åh, vad positiv jag låter, men för tillfället är det svårt att vara det.... Nu ska jag gå och vika tröjor på VILA, känns tungt då det känns som att jag kommer stå där tills jag är 40, då jag blir sjukpesionär av psykiska besvär....

0 Comments: