lördag 12 april 2008

Vilken dag...

Nyss hemkommen från en mysig inflyttningsfest hos Nina och Lillan! Mycket gott snacks (vilket jag alltid uppskattar) samt vinlekar i Lillans säng, väldigt trevligt! Och det var nog bara jag (förstås) som råkade spilla ut vin i sängen.... Men det var vitt som tur var... Förlåt!

Fina flickor i sängen...


Dagens audition gick för övrigt pruttdåligt!!!! Jag var där från halv tio på morgonen till sex på kvällen och när jag gick därifrån ville jag bara dra en påse över huvudet för jag skämdes så över att vara jag.... Sen gick jag hem, grät en skvätt, fick lite pepptalk av marcus och mamma( vad skulle jag gjort utan er...) och försökte torka mina tårar så gott jag kunde och bege mig till festen...

Träffade dock lite gamla vänner på audition! Alltid trevligt!
Här har vi Mia och Mindi:


Och söta Hector, slutkörd efter dansen:

0 Comments: