fredag 3 februari 2012

Du är rädd för stora ord och jag är rädd för allt. Men följ med mig hem så kan vi prata eller inte alls.

Iskalla vinterdagar kan ibland behöva piggas upp lite. Och vad kan passa bättre än ytligheter som en ny matta till lägenheten? Införskaffad på loppis. Efter all historia som man inte har någon aning om har den hamnat på mitt golv. Att fixa i lägenheten är bland det bästa jag vet. Håller sakta men säkert på att genomgå en liten förändringsprocess här hemma. Det ska sättas upp bokhyllor, köpas ny byrå och kanske en ny soffa. Tror det kommer bli hemskt fint.

3 Comments:

Anonym said...

Det tror jag oxå söta du..

kram från jämtland

Anonym said...

Jag vägrar gå där vägen är för rak, för jag hittar varken fram eller tillbaks... Melissa Horn gör verkligen fantastiska texter! Och vilken fin lägenhet du har! :)

Lisa said...

Vad fint du har det!!