onsdag 15 februari 2012

Drömde att jag var tillbaka, bland pirater och katter.

Halsbandet fick jag av min lillebror i födelsedagspresent för ett par år sedan. En av hans bästa presenter. Särskilt för mig som har väldigt rastlösa händer och uppskattar saker att leka med när jag blir uttråkad. En annan väldigt fin sak som min lillebror har gjort är att göra en likadan hjärt-tatuering som jag på insidan av armen ( som ni ser på tredje bilden). När jag var 22 och han 12 så var vi i Thailand tillsammans. En kväll tjatade han på mig att jag skulle göra en tatuering vilket jag då gjorde. Några år senare, när min lillebror var 17 och åter i Thailand, skickade han ett mms som visade att han gjort ett likadant hjärta så att det skulle symbolisera ett syster/bror-hjärta. Jag började gråta för att det var så gulligt. Nu tänker jag på min lillebror varje gång jag tittar på min arm.

4 Comments:

Anonym said...

Vad gulligt, vad fina ni är...

Vicky said...

men åh herregud vad fint. <3

anna-lill said...

Men guuu va fint! Sicken gullig bror! :)

Linnea said...

Åh va rörande!