söndag 20 juni 2010

En helg i juni.

I fredags efter att jag jobbat på VILA begav jag mig till Kungsholmen. Vi skulle nämligen trotsa regnet och grilla på Jeanette och Oscars takterass.


Grillmästarna Finn och Oscar.

Jag och Jeanette värmde oss lite med filtar. Och vin.

Vi klättrade upp på taket. Det var sjukt fint men jag är hemskt höjdrädd så jag ville ändå gå ner ganska fort.

Det slutade i alla fall regna och himlen var bedårande.

Efter ett tag blev det ändå lite för kallt och vi gick in och sjöng singstar. Det här är Niklas. Sen gick vi ut och dansade oss svettiga på Spybar men då fick kameran inte följa med.

På lördagen repade jag inför en konsert jag ska göra på Gotland i Augusti. Vi repade vid Nytorget så jag passade på att äta lunch på mitt favoritkafé som ligger där. Gildas rum. De har på riktigt de godaste toasten på lantbröd med tonfiskröra och västerbottenost. De har väldigt god latte oxå. Och mysigaste inredningen. Hett cafétips!

Sen köpte jag en massa blommor för att fylla mina tomma krukor i Stureby och åkte hem.

Sen vankades det vin med Cilla på lördagkvällen.

Vi var väldigt glada och fett pepp.

Vi fick nys om en förfest på Gotlandsgatan så vi sprang dit.

Svårt att få med Cilla på bild. Efter förfest blev det Kvarnen och sen efterfest och när jag somnade strålade solen in genom mina fönster och det hade för längesen blivit söndag.

Promenad i Stureby.


Lemonad på balkongen. Fin helg.


0 Comments: