måndag 8 februari 2010

Lite bilder från helgen


Laddad på premiär-dag.


Fest och mys i turnébuss mellan Karlskrona och Malmö.


Johan kan alla låtar i hela världen! =)


Trötta flickor.


På söndag-kvällen åt vi middag på Harrys i Halmstad.



Vi lekte körkortsleken. =)


Jag och Jessica.


Lisa och Melina.


Sen stängde Harrys och det enda stället i Halmstad som var öppet var bowlinghallen, så vi gick och bowlade och drack öl.


Jag var grym! =)

Klockan 2 stängde bowlingstället så då satte vi oss i hotellfoajén och spelade och sjöng.



I morse tog bussen oss tillbaka till Stockholm och nu är jag här tills på fredag då det bär iväg mot Göteborg.







4 Comments:

Sus said...

I den foajen hade jag kunnat tänka mig att sitta just då =)

Fanny said...

Gu, va mysigt det ser ut! Puss!

Fredrik said...

Najs turnebuss:)

Annika said...

Aj. Mitt. Hjärta.
Åh, om man hade kunnat klona sig..!
Kram till dig och världens kanske mysigaste ensemble! =)