söndag 7 juni 2009

Några romantiska minnen....


*När du ritade av mig när jag låg och sov.

*När jag en morgon vaknade av att det prasslade under rumpan. Hade missat avskedsbrevet du lagt på kudden ( hur jag nu lyckades med det?), och på något vis hade det hamnat under rumpan.

*Varje gång du grät när jag åkte ifrån dig.

*Alla gånger vi pussats så mycket att jag nästan fått sår på hakan och under näsan av din skäggstubb. ( det är bättre med långt skägg)

*När du överraskade mig på mitt jobb med världens finaste picnic-korg med champagne och massa godsaker.

*När du gav mig en medaljong som du hade skrivit våra namn i.

*När du ristade in våra namn i väggen.

*När vi var ensamma på en klippa vid vattnet en dag när det var vår och vi kramades länge utan att någon såg oss.

*När du gav mig 12 presenter. En för varje månad vi varit ihop. 

*När du gav mig en sista chans som varar än...


3 Comments:

Anonym said...

åh, min älskling! ja, de där med brevet blev ju inte riktigt som jag hade tänkt... jag vill minnas att jag plockat blommor som låg vid brevet men jag vill inte tänka på vart dom kan ha hamnat... Jag älskar dig.
/ m

Josefin said...

Ni är så otroligt fina mina finisar. Er kärlek är sådan man läser om i böcker och ser på film. Puss på er

anna-lill said...

Fint var ordet! :)