fredag 3 augusti 2012

Instajuli.

Svisch sa det så hade även Juli regnat förbi. Genom min instagram såg det ut lite såhär. (Isapedersen heter jag som vanligt om man vill följa mig. )

Kvällsbad i Värmland.
Underbara Våtsjön.

Roadtrip till Göteborg där vi hälsade på Karolina och Tyra och gick på Madonna.





Hamburgerö.

Flädersaft!

Grillkväll i Sandsborg.
Ny väckarklocka, gammal kattmask.
Loppisfynd
Fotografering på en båt.

Fler lata dagar i Värmland.
Christians pappa fyllde år och vi åt tårta. Sköt oxå luftgevär vilket jag var grym på. Vann över alla. Woop woop! ;)
Frukost i fönstret.
Stockholm.

Gröna lund.
Östersund bjöd på både solsken och regn under en Storsjöyra.
Grillkväll i underbara Vaxholm.


3 Comments:

Madeleine said...

Nej vad jag blev avundsjuk nu. Du har både kattmask och varit på Madonna. Jag måste passa på nästa gång hon kommer till Sverige.

hanna said...

Så himlans underbart! :D

lisa said...

så mysiga bilder!