måndag 11 juni 2012

Och jag önskar att du ville stanna här hos mig. Allting blir så mycket finare när du är nära.


Dagen började mulen och i tron om att det var kallt som vanligt satte jag på mig tjockkofta ( oxå den ett loppisfynd från helgen) och gjorde mig redo att börja jobba. Men ganska snart sprack det upp. Då slängde jag koftan i ett hörn och sprang ut på balkongen där det var riktigt varm, och här sitter jag än med nästan inga kläder alls. Tur att jag har 2 spelningar nästa vecka och att det går minst lika bra att planera och repa på en balkong. Hoppas grannar uppskattar lite livemusik. :)





Åh, vad jag önskar att solen vill stanna nu. Så att vi snart kan bada utan att frysa ihjäl och få några fräknar på näsan.

3 Comments:

Lisa said...

Du är ju så jättefin!

Anonym said...

Härliga sommar...jag tror grannarna blir jätteglada av några vackra toner från en vacker flicka, .

Tish said...

Jag hade uppskattat det massor om jag vore din granne! Snyggsnygg kofta!