onsdag 20 juni 2012

Idag önskar jag...

Att jag hade en katt. Han skulle heta Sture och vara min bästis.  Åh! Det vore så fint...
Att jag hade en cykel... (måste skaffa en snarast!)
Så att jag kunde cykla hit och ha picnic...
Att jag fick åka på semester och bada i ett rosa hav. Det finns på riktigt! Hur coolt? Har aldrig hört talas om det men uppmärksammade det på Annikas blogg. HÄR kan man läsa mer om det och få svar på varför det är rosa.
Hänga lite med den här tjejen. Hur söt?
Bo i ett land där det var sommar jämt och jag hade den här ingången till mitt hem.


  (alla bildkällor hittar ni på min pinterest)

5 Comments:

Tish said...

Men åh! Rosa hav! For real? Vill också åka dit. Bo i en båt i det rosa. Ett tag.

Tish said...

Men åh! Rosa hav! For real? Vill också åka dit. Bo i en båt i det rosa. Ett tag.

Tish said...

Men åh! Rosa hav! For real? Vill också åka dit. Bo i en båt i det rosa. Ett tag.

Tish said...

Oj förlåt för spam. Inte menat...

Anonym said...

Inte helt fel, jag följer med...