onsdag 27 juni 2012

En midsommarhelg.

Jag hade den bästa midsommarhelgen någonsin. Christian och några andra vänner anordnade en midsommarfestival i Köja utanför Kramfors och där var det fest i dagarna 3. Folk tältade, bodde i en stor sovsal eller på vandrarhem; mat bjöds till alla; en stor industrilokal hade byggts om till festlokal och scen där både liveband och dj:s höll låda; vi band kransar och gjorde midsommarstång som det såklart dansades runt; vi dansade långt in på småtimmarna. Totalt var det nog ca 150 personer där och allt var så otroligt lyckat. Jag är fortfarande inte helt återställd eftersom jag knappt sov någonting på hela helgen och det känns som ett bra betyg. Christian var såklart fotoansvarig för hela kalaset och lite såhär såg helgen ut genom linsen:



















4 Comments:

Sandra Sj said...

Ni har äktenskapstycke, speciellt när han ler på kortet :D

Fiiiina bilder <3

Garderobenmin said...

Men så lustigt! Jag har alltid tänkt när jag ser dina bilder på vänner att vi känner säkert lite av samma människor, att det känns lite bekant....men sånt tänker man u alltid lite generat...men nu ser jag att ni hänger i Kramfors...min hemkommun fast inte där jag längre bor...kanske inte var helt fel ute med det där bekanta. Kul! Ni ser ut att ha haft det fabulous uppe i Ådalen!

Vicky said...

det ser ut som en DRÖM. vilka bilder sen!

Linnea said...

Vilket härligt firande!